قند ۹۲ناشتا خیلیه؟

۳ پاسخ

نه خوبه.
ناشتا بالای ۹۵/۱۰۰ میشه دیابت .
الان ۹۲ هستی یکم رعایت کنی میاد پایین.
قند مصنوعی نخور

لب مرز

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری