خانما هویچ تو هفته من ضرر داره

۱۴ پاسخ

اون یه لیوان اشکال نداره

ن من میخورم

هویچ اصلاااا ضرر نداره گلم.
آب هویچ به صورت مکرر و زیاد در هفته های اول بارداری باعث مشکل میشه

ن ضرر نداره

من که متعادل میخورم تو سالاد یا خورشت چیزی
ولی خیلی نخوردم

منکه نخوردم دکترم گف نخوری تااخر

خود هویج نه آی هویج زیادش ضرر داره

ن عزیزم اشکال نداره درحد یه دونه تو ماه
ولی اینک هروز بخوری مضر

هنوز نخوردم

من زیاد میخورم

من از اول توی خورشت میریختم بعدم که سالاد درست میکنم میریزم
آب هویج مضره هویج خودش در روز یدونه که مشکلی نداره

هویچ تو غذا یا خوردنش به مقدار کم مثلا روزی ۱ دونه نه

یدونه اشکالی نداره

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و دلارا مامان زهرا و دلارا ۱۱ ماهگی
مامان سانای کوچولو مامان سانای کوچولو ۷ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد