۶ پاسخ

من شربت فاموتیدین دکتربهش داد

من دادم بدتر میاورد بالا چون اسانس داره

قیمتش چنده ؟ دیگه نمیاره بالا؟

خارجیه ؟ آخه منم کیدیزول میدم ولی این شکلی نیست جعبش

تصویر

منم میدم ولی بازم میاره بالا

منم دارم میدم .شما چقدر وقت دادید

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان ملیناطرفی زاده مامان ملیناطرفی زاده ۸ ماهگی