سلام مامانا وزن ۲۴۰۰واسه هفته ۳۴خوبه؟

۷ پاسخ

اره خیلی خوبه من ۳۵هفته و ۵روز ۲۴۰۰هست

اره عزیزم خوبه👌🏻🥲من دیروز تو ۳۳ هفته ۶ روز سنو دادم ۲۲۱۵ بود
و خب الان حس میکنم کمه🤕باید بیشتر باشه

منم دیروز سنو دادم ۲۳۰۰بود

بله عالیه

ماشاالله خیلی خوبه عزیزم من دخترمو ۴۰ هفته بدنیا اوردم ۲۴۰۰ بود وزنش

اره خیلی من رفتم‌۲ کیلو بود گفت خیلی کمه

ماشاءالله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری