دوستان کسی دو قلو باردار و لکه بینی داره

۴ پاسخ

چرا من لکه بینی داشتم هفته پیش یکم خونریزی کردم دو روز بیمارستان بودم الان یه هفتس فقط لکه بینی دارم یه روز کمه یه روز نه خیلی زیاد نه خیلی کم دکترم گفت شیاف روزی دلار استفاده کن

دوست من داشت ای وی اف کرده بود

من دوقلوباردارم لکه بینی ندارم

نه عزیزم ..لکه بینی چرا داری ؟ شیافت استفاده مبکنی ؟

سوال های مرتبط

مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری و دو قلوها✨🦋 مامان پسری و دو قلوها✨🦋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان رضا مامان رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد
مامان مسیحا وملینا مامان مسیحا وملینا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته سی‌وهشتم بارداری