۸ پاسخ

منم داشتم خوب بود دخترم میزاشتم پشیمون شدم فروختم

منم گرفتم نمیدونم میگن خیلی خوبه برا دل درد بچه

بانوج عالیه ،خواهرشوهر من برای بچه اولش خرید پشت هم دوتا دیگه آورد هر سه استفاده کردن آخ نگفت

نی نی لای لای برقی بخر بهتره

اصلا نخر امنیت برای بچه نداره

من هم دختر عموم هم دختر خالم از این مدل استفاده کردن

اسمشون بانوج هست منم میخوام بخرم میگن خیلی خوبه چون شبیه گهواره های سنتی هست

بانوج فکر کنم نمی‌دونم دوست من داشت مگه خیلی خوبه الان آبجی سفارش داده

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته ششم بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۳ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته سی‌وهفتم بارداری