خانومایی که رفتید انومالی هزینش چقد شده
من یجا نوبت گرفتم گفت ۲۷۰۰

۱۳ پاسخ

برای من۳۳۰۰شد

کاشان میگفت ۲۸۰۰ من رفتم قم ۱۷۰۰

۲۵۰۰ رفتم چن جاهم پرسیدم همین قیمت بود

۱۴۰۰ درمانگاه رفتم

من آنومالی+واژینال طول سرویکس+شریانهای رحمی ۲۸۰۰

والا من رفتم۵۳۰۰

وای خدا چ خبره من پرسیدم آزاد ۱۲۰۰بود من با دفترچه ۵۰۰دادم

۳ تومن شد

من با بیمه سلامت 850دادم چهار روز پیش

همه جاها متفاوته تو شهر ما دکتر معروف باشه 2 تومن معمولی باشه 800 تومن

پیش کی نوبت گرفتی؟

مطب خصوصی پرسیدی؟

من ۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری