مامانای گل شما واسه تشکیل قلب جنین چیا می‌خوردین که مفید بوده

۱۹ پاسخ

خرما عناب انار انجیر عدسی برای تشکیل قلب بچه عالین
سوره یاسین برای تشکیل قلب کوچولو بخون

نگران نباش عزیزم فولیک اسیدبخور سیب به انار شیرکم چرب

۱۰روزگذشته بودکه رفتم سنو....پس الان چجوری متوجه شدی بارداری؟

آره عزیزم رفتم سنو
من تامتوجه شدم باردارم فولیک اسیدخوردم

فولیک اسید بخور از ناهنجاریهای جنینی جلوگیری میکنه.خرما بخور.گوجه.
میگن اگه تخم مرغ دو زرده بخوری چشمای بچه رنگی میشه به شرطیکه زود بفهمی بارداری.

سیب هر روز ناشتا
فرنی
گردو
به
انار

انار به سیب شیر بادام

خرما و بادام

بعداز۱۰سال انتظارهرچی اومد یاسقط شد.یابعدازدوروزبدنیااومدن رفت.

فدااااات

از هفت هفته تغییر نمیکنه و از تنظیمات نمیتونم درست کنم شما میدونین؟

بچه ها من اکثرا از مامانا استفاده میکنم من در اصل ۱۰ هفته هستم ولی گهواره زیاد جالب نیست

مغزیجات وسیب وخرما

بادام درختی خرما میوه شیر

خانماکسی میتونه بگه این هاله یعنی بارداری؟

تصویر

فولیک اسید خوبه و انار

من انار گردو بادوم خیلی میخوردم

سلام هیچی یکسره حالت تهوع داشتم😂🤦🏿

سلام عزیزم چیز خاصی نیست
میگن بادوم درختی خوبه
من ک قرآن میخونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته بیستم بارداری
مامان 🌙معجزه خدا مامان 🌙معجزه خدا هفته ششم بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان مامان کیان مامان مامان کیان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری