خانما آمپول بتا به کجا زدین؟

۸ پاسخ

اره چاره چیه

خوش به حالت .خیلی بهتره .من الان کلا فکرم درگیره اون چند روز بیمارستانه اونم دور از بچه هام🥲

من داخل گهواره هرجا نگاه میکنم دکترشون امپول داده تو خونه یا درمانگاه زدن .برا من ولی گفته باید حتما بستری بشی در حالی نه قند دارم نه فشار

باسن عزیزم

براچی میزنن؟؟

باسن

باسن

باااسن

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی