من از نوزادی بچهامو جلو تلویزیون میخابوندم نه با فاصله کم با فاصله زیاد ،هزارماشالله زودم زبون باز کردن بنظر من ربطی به دیر زبان باز کردن بچه نداره که بعضیا میگن
قطعا فایده نداره خوبم نیست ولی انقد بد نیست که خودت با چندبار دیدن سرزنش کنی
واسه من از سه ماهگی نگا میکنه
گهواره چرا سوالای چند ماه پیشو میاره
نگاه نکنه بهتره
من خواهرم ووقتی کوچیک بود مامان جلو تلوزیون میخوابوندش و کاراش میکرد هزار ماشاله نمره اول کلاس هست
منم دخترم براش تلوزیون روشن میکنم و کارام میکنم و دخترم نگاه میکنه
ولی خیلیم کراش نزن روش بعضی وقتا ک باباها فوتبال نگاه میکنن بچه هام تلوزیون میبینن پسر من ک از الان عاشق فوتبال دیدنه ولی من خیلی سعی میکنم نبینه بعضی وقتام ک نمیتونم کنترلش کنم خودمو سرزنش نمیکنم
دختر من نگاه میکنه
طبق نظر روانشناسا خیلی بده
چون قوه تمرکزشون آسیب میبینه کلا فضای دیجیتال میگن برا بچه ها بده چ گوشی و لپ تاپ باشه چ تلوزیون
بدددددددد
زیر ۲سال نباید ببینن
من اصلا تی وی روشن نمیکنم درطول روز..شبا ک شوهرم میاد خونه گاهی روشن میکنه اونم حدود نیم ساعت ک شاید کیان چندبار نگاه کنه و باز روشو دور بده
ولی واسه من چند روزی هست که نگاه میکنه
والا دختر من اگه نگا نکنه من اصلا نمیتونم به کارام برسم
میگن تا ۲ سالگی خوب نیس، ولی دختر من از همون اول نگا کرده مخصوصا هم عاشق فوتباله😂
منم از ۴ ماهگی نگاه میکنه
ببین اینکه میگن وااای فاجعه اس باعث اوتیسم میشه فلان اینا الکیه چون تمام بیماریها زمینه ژنتیکی دارن
ولی خب اینکه سه چهارساعت مداوم بشینه پای تیوی و هیچ کار دیگه ای نکنه این بده
چون تعامل نداره بازی نمیکنه فقط میخکوب تیوی داره نگاه میکنه
من دخترم ههروز پایتخت میبینه(کارتون براش نمیزارم چون تصاویر تندتند عوض میشه ممکنه چشمشو ضعیف کنه و برای رشد مغزش خوب نیست) ولی هرروز خدا میبرمش بیرون ددر
همین بیرون رفتن و تفریح و ارتباط با آدما براش از صدتا کلاسم بهتره
این همه بچه تلویزیون دیدن چیشدن الان؟
نباید ببینه خوب که قطعا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.