شما غربالگری دوم ازمایششم دادین یا فقط سونو؟

۴ پاسخ

من فقط سونو

من آزمایششو دادم ولی آزمایش انتیت اگه خوبه نیاز نیست

فقط سونو البته بستگی به دکترت داره اون بهت میگه

فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری