۵ پاسخ

برا هر کس فرق داره جونم بسته به اینکه چربی شکم داری و پوزیشن جنین و خیلی چیزای دیگه برای هر نفر متفاوته
من از اول ۱۴ هفته حس میکردم با اینکه جفتم قدامیه

نه😑😑😑من دارم بیست هفته رو تموم میکنم هنوز هیچی ب هیچی چربی هم ندارم

من تقریبا ۱ هفته س حس میکنم اگه دستتو بزاری زیر نافت میفهمی تکوناشو جوری نیست که واضح بفهمی بدون دست
چیز شیرین بخوری بیشتر تکون میخوره میتونی حس کنی با دستت

هفته تو من می‌فهمیدم در حد حباب
جفتم خلفیه

زوده هنوز برا تکون ولی من حس میکنم خودشونو سفت میکنن

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری