بچه ها دست راستم ازآرنج به پایین خیلی درده راه حلی دارین😭

تصویر
۵ پاسخ

چه لباس خوشگلی

خوب شد

من اینجوری شدم چند وقت پیش سه چهار روز ادامه داشت دیگه رفتم دکتر آمپول زد و اینا

میدونی چرا چون هی میگن دست راستت زیر سر ما😂بهمین دلیل درد گرفته

دست چپ منم مدتیہ اینجور شدہ

سوال های مرتبط

مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۳ ماهگی
مامان تو دلی 💞 مامان تو دلی 💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری