خدایا کی میشه استرس های بارداری تموم بشه

۶ پاسخ

استرس چیو داری ؟ من استرس زایمان داشتم همش

بسپار به خدا عزیزم با استرس فقط خودتو نی نی رو اذیت میکنی

چرا استرس آخه لذت ببر

عزیزدلم استرس بارداری ک تا ته بارداری هست تازه بعدش ک نی‌نی دنیا میاد بی‌خوابی و درد زایمان و شیردهی و رفلاکس و..... خیلی چیزای دیگه
تا میتونی ریلکس باش

تازه شروع شده عزیزم

هر وقت بچه دنیا اومد و شش ماه شد.ههههههه باور کن تا اون موقع داریم

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری