مامانا من چرا هی ضعف میکنم گشنم میشه 🥲

۴ پاسخ

طبیعیه منم همش ضعف میکنم

چون حامله ای😁

دست راستت رو سرمن

عادیه عزیزم چون بچه داره رشد میکنه
ولی خورد و خوراکت رو کنترل کن بیش از حد هم باشه خوب نیست برای دوتاتون

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد