۲ پاسخ

به خاطر رفلاکسش اینو میدم.

هر ۸ ساعت ده قطره روزی سه بار ینی صب ظهر شب
برا چه شرکتیه،؟؟؟؟ من خریدم خیلی نعنا داره میترسم بدم رفلاکسشو بدتر کنه

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۰ ماهگی
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی