بچه هامگه نبات گرمه

۱۰ پاسخ

اصلا عیبی نداره. کلا یه‌ذره خوردن از هر چیزی ایرادی نداره. حتی جگر. حتی آب هویج

یکم خوردنش اشکالی نداره

منکه هرروز میخورم

نبات میگن گرمه

مگ چایی نبات ضررداره؟؟

نمیدونستم یکم چایی نبات خوردم گفتم شایدبادهس

اره.

اره مگه نمیدونستی

اره عزیزم نخوری یوقت

اره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری