۶ پاسخ

والله الان دیدم ۳۸هفته و۵روز زایمان کرده بخاطر اکسیژن پایین بچه رو بردن تودستگاه

آمپول ریه زده باشه نمیره

بستگی ب وضعیت ریه و وزن نوزاد داره

واقعا قطعی نمیشه گفت یکی از بچه ها همین چند روز پیش زایمان کرد 36 هفته و 5 روز بود الان دو شبه بچه اش تو دستگاه هست

هربچه ای متفاوته چیزه دقیقی راجبش نمیشه گف

اگه ریه اش کامل باشه فک نکنم بره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری