۷ پاسخ

بستگی ب خود بچه داره ولی احتمالا نره

تهش یه هفته

جنین ۳۶هفته دیگ کامله. فک نمیکنم اصن احتیاجی باشه

خواهرمن دیروز زایمان کرد۳۶هفته چنددوز امپول ریه زده بود حالا گفتن ی چندروزی باید دستگاه باشه بخاطرتنفسش

دستگاه نمیره که من ۳۶زایمان

از ۳۶ هفته ببعد اصلا ممکنه دستکاه نره
بچه هم بوده ۴۰ هفته به دنیا اومده دستگاه رفته
نکران این چیزا نباش از الان هم بهش فکر نکن

من ۴۰ هفته و ۵ روز زایمان کردم الان ۳ شبه دخترم تو دستگاس بخاطر تنفسش😔

سوال های مرتبط

مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی