خانما یک گرمیچر خوبه

۶ پاسخ

همون خارجی که دوستان تو عکسا گذاشتن خوبه بعد خودتم هر روز زیره دم کن بخور(روزی دو لیوان)

من میدادم اوایل خوب بود ولی بعد اثر نداشت هیچی ی مشکل دیگ درست شد
رفلاکسش تشدید شد
معده ش بهم ریخت بردم دکتر گفت هرچیزی ک بر پایه نعنا باشه مناسب بچه های رفلاکسی نیست الان امپرازول و دایمیتیکن میدم
سر خود نده با دکتر مشورت کن

خارجیه بهترع

خوبه
اگه جواب بده رو بچه من فقط چند روزی اثر میزاشت

خارجی بهترینه

این خوبه از این استفاده دارین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان ماهلین🐣🍓 مامان ماهلین🐣🍓 ۳ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان پسري مامان پسري ۱۶ ماهگی