۷ پاسخ

موعدتون ۱۵ هست؟

روز چند آزادسازی هستید

چندتا بخرید داشته باشید توی خونه دوروز درمیون بزنید اگه عجله دارید

یه تیری تو این تاریکی بنداز خدا را چه دیدی ان شاالله که مثبت بشه

من امروز موعدم بود تا الان ک نشدم فردا رو هم صبر میکنم اگه پریود نشدم پس فردا میزنم

من فردا موعدمه، به زور خودمو تا الان نگه داشتم که نزنم، تا 1 شنبه اگه نشدم میزنم انشاالله❤

بزن ایشالا مثبت میشه
ضرری نداره که

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری