خانما از چند هفته‌ پیاده روی رو شروع کنی بهتره؟

۷ پاسخ

والا من حاملگی پیاده‌روی داشتم الان دارم بیشترش میکنم

اگه سر بچه بالا باشه میخای طبیعی زایمان کنی۳۴شروع کن اونم نیم ساعت بعد ده دقیقه بشین اگه سزارین ۳۶ میخای هفته هم خوبه

اگه مشکلی نداری میتونی از همین الان شروع کنی من از ۲۵ هفته هم ورزش کردم هم پیاده روی

ما خونمون پله داره تقریبان ۱۸ تا
روزی چند بار برم بیام
دوست دارم زودتر زایمان کنم
خسته شدم

۳۸هفته

الان برو روزی۲۰دقیقه

از 37هفته

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی