خانوماتواین هفته هاکاچی خوبه بخوریم؟

۶ پاسخ

کم بخور چون گرمه زردی نگیره

بخود من ک از اول خوردم
حلوا اینا چقدر چون خورده بود به محرم ۳ماه اول بارداریم
چقدر شلعه زرد
کاچی شربت زعفرون حتی

نه بزار بعد زایمانت

اره میتونی بخوری

من شنیدم از هفته ۳۷ به بعد میتونیم بخوریم
ولی زیاده روی نکنیم، چون خیلی گرمه

بنظرم. بزار بعد زایمان.

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد