بهم گفته این قرصا رو بخورم

تصویر
۳ پاسخ

منم از همبن فرو فروت گاین میخورم ازچهارماهگی

دکتر رشیدی

حالا سوالم اینه که من ۷ تا از قرصای روفولیکم مونده اونو همه رو بخورم بعد اینا رو شروع کنم یا دیگه روفولیک نخورم و قرصهای جدیدمو شروع کنم؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری