۳ پاسخ

منم وقتی سفت میکنه درد میکنه.
بعد نگزان میشم نکنه اتقباض باشه

اره باهاش حرف میزنم مازش میکنم سرپا باشم میشینم یا دراز میکشم

آره به شدت اینقدر نازش میکنم که آروم آروم شل کنه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد