۴ پاسخ

آره واسه منم دقیقا

ولی من این دوازده روز نمیگذره🥺🥺🤦🤦

والا اصلا هم زود نمیگذره
من دوشنبه هفته پیش بهم نامه زدن برای این دوشنبه برای زایمان
مگه دیگه دوشنبه میاااادددد😭😭😭

چون نزدیک زایمانه طبیعیه فدات

سوال های مرتبط