۸ پاسخ

آب نمک قرقره کردم .فایده نداشت

سیر رنده شده نمک بپاش بهش ی کوچولو رو دستمال کاغذی بزار و بزار رو دندونت اولش حیلی میسوزه و درد داره بعدش اروم میشه کامل مسواکم بزن بعدش عالیه اب رو اتیشه

بیحسی دندون از این پیف پاف ها مشکلی ندارن من از دکتر پرسیدم ولی آب دهنتو قورت نده

آب نمک قرقره کن
زنجبیل بزار رو دندونت
میخک بزار روز دندونت
نباید قورت بدی
اگه سوراخ شده استامینفون ساده بزار پلی قورت نده

منم میگرفتم دکتر بهم گف قرص استامینوفن ساده له کن بریز رو دندونت

نه نزن عزیزم برو دندون پزشکی احتمالا عصب کشی کنه برات یا تو چایی نمک بریز قرقره کن عفونت دندونو میکشه

اب نمک ولرم خوبه

نه عزیزم نزن برای بچه خوب نیست. اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ویکم بارداری