۵ پاسخ

نه مشکلی نداره ، من دندونم عفونت داشت اگر نداشت برام میکشید
فعلا فقط چرک خشک کن میخورم

باید با دکترت مشورت کنی اون بهتر میدونه

نه عزیزم
میتونی بکشی
دردز که میکشی ضررش بیشتر از یکی دوتا بیحسیه
بهتره بکشی که یه وقت خدای نکرده عفونتی هم بهش اضافه نشه

سه ماهه دوم میشه انجام
داد عزیزم

لعنت به دندون ، مال منم مواد پر کرده دندونم بیرون اومد

سوال های مرتبط

مامان ابنباتی🍭 مامان ابنباتی🍭 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد