نه مشکلی نداره ، من دندونم عفونت داشت اگر نداشت برام میکشید
فعلا فقط چرک خشک کن میخورم
باید با دکترت مشورت کنی اون بهتر میدونه
نه عزیزم
میتونی بکشی
دردز که میکشی ضررش بیشتر از یکی دوتا بیحسیه
بهتره بکشی که یه وقت خدای نکرده عفونتی هم بهش اضافه نشه
سه ماهه دوم میشه انجام
داد عزیزم
لعنت به دندون ، مال منم مواد پر کرده دندونم بیرون اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.