به نظرمن که نری بهتره وقتی هم میری فقط استرس بهت میدن 😔
چرا نری هم بچتو میبینی هم بررسیش میکنن
آدرس، پاکدشت،سر مامازند،خ شهید مطهری،کوچه بن بست فجر(قرض الحسنه سابق) انتهای کوچه، طبقه زیرزمین. ۳۶۰۱۷۳۱۸
من چشمی یادم بود . خوب شد نگاه کردی. اسمشو هم اشتباه گفتم
دکتر دولت آبادی،،😁🤣🫣
یک م دویست بقیه جاها 3 تومن بود، آزمایش خونشو هم ندادم . دیدم همون فاکتورای قبلیو بررسی میکنه .جوابشو که میدونستم
اولی اگر مشکلی نداشتی نه.
ولی 30 تا فاکتورو بررسی میکنه. الان تو هفته ۲۲ هستی .نمیگیرن ازت . خودتم اذیت نکن خیلی گرونه. توکل کن به خدا .
خیلی مهمه عزیزم بیشترین اطلاعات از نقص بچه تو انومالی گرفته میشه ان شالله که سالم و سلامت باشه ولی پشت گوش ننداز دیرم نشده فردا برو پیگیر باش
از تایمش گذشته بنظرت🥲
یکی از مهم تریت سونوهای حاملگیه حتی میگن از انتی هم مهمتره چون بچه بزرگتره همه چیو راحت تر تشخیص میدن حتما برو عزیزم
خیلی خیلی خیلی مهمه حتما برو
اره حتما بده.خیلی مشکلات تو آنومالی مشخص میشه.انشالله ک واسه شما سالمباشه
غربالگری هستش بایدبری
خیلی سونو مهمی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.