دخترا فردا انومالی دارم اگه روزه باشم مشکلی است

۱۷ پاسخ

صددرصد مشکله خانوم . شما وقتی بارداری چرا باید روزه باشی؟اون بچه چه گناهی داره واقعا

عزیزم روزه تو 3 ماه دوم مشکلی نداره
اما برای سونو باید چیز شیرین بخوری بچه جون داشته باشه تکون بخوره

والا عزیزم میگن باید چیز شیرین بخوری قبل سونو تابچه تکون بخوره ،درضمن گلم شماباردارهستی نبایدروزه بگیری

عزیزدلم تو بارداری روزه رو توصیه نمیکنن با توجه به جواب های که به بعضی از دوستان دادی متوجه شدم نمی‌دونستید بد هست بخاطر مواد ویتامینی که باید به بچه برسه نباید روزه بگیرید اگر فکر میکنید میتونید کنار بیاید بنظرم روزه نگیر من که امسال بخاطر نی نی نگرفتم

من موندم قبول باشع روزتون فقط کی قرص هاتون میخورید

نگیر فردا تازه برای سونو باید مثانه پور کنی یک چیز شیرین بخور بعدش میری ازمایش

یا خدااااا. واقعا روزه میگیری؟؟؟؟. چرا شماها اینجوری میکنین با خودتون با اون بچه تو شکمتون؟؟؟

واقعاااا هیچ حرفی نیست که بهت بزنم امیدوارم کمی بروز کنید تفکراتتون رو

خود خدا هم گفته نگیر شما نمیدونم چجور مادرایی هستین بچه نیاز به مواد مغذی داره واقعا دیگه بس کنین از اون ور بوم افتادن هم خوب نیس

تو بارداری نباید روزه بگیرید جنین درحال رشده، قبل سونو هم حتما باید صبحانه کامل و خوراکی شیرین بخورید که بچه بیدار باشه وتکون بخوره

حالا ضررش اینا کنار
واقعا ضعف نمیکنی عزیزم؟ منکه هر ساعت گشنمه

ن نگیر فردا باید شیرینی چیزی بخوری تا بتونه سونو انجام بده

چرا تو بارداری روزه میگیری

بله عزیز جنین باید تکون بخوره باید چیز شیرین بخوری صبحونه کامل چه کاری اخه زن باردار روزه بگیره

فکر کنم اره چون قند اینا هم تست میشه
روزه باشی پایین نشون میده

چیزی نخوری بچه ات تکون نمیخوره
خدایی بارداری روزه میگیری اون نی نی گناه داره

خوش بحالت میتونی روزه بگیری
من حالت تهوع اصلا بهتر نشده

الهی بمیرم برا نی نی🥲🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها👶🏻 مامان توت فرنگی ها👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شومبول‌طلا👼🏻 مامان شومبول‌طلا👼🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری