فردا آنومالی دارم
میشه راهنماییم کنید ناشتا باشم یا مثانه پر؟

۹ پاسخ

منم امشب میرم تو 20هفته،

سلام نه منم تازگی دادم نیازی نیست مثانه پر باشه فقط قبلش ی چیز شیرین باید بخوری

مثانه خالی ناشتا نباید باشی

اگ بعد ناهار میری ی ناهار خوب و مفید بخور اگ قبلش ک صبحانه همینطور باشه ..خرما خوبه ، موز، یچیز شیرین

حتما صبحانه بخور ، دلستر لیموناد یا رانی قبلش بخور با یه شکلات مثلا .. مثانه باید پر باشه

مثانه پر آبمیوه بخر بخور قبلش اگر‌قند نداری

حتما صبحانه بخور و مثانه خالی باشه

اگر پشت سرهم تکون نخورد و هی مجبور شدی بری داخل و برگردی نوشابه یکم بخور درسته ضرر داره ولی خیلی خوب باعث تکون میشه

در کل موردی نداره غذا بخوری ولی سعی کن سبک بخوری
مثانه باید پر باشه وقتی خواستی بری داخل حتما قبلش چیز شیرین بخور ک بچه تکون بخوره

نیازی نیست ناشنا باشی،‌ مثانه هم نیازی نیست پر باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد