۱۰ پاسخ

ناشنا بدون اینکه اون روز قرص تیرویید بخوری

سلام باید از ساعت دوازده شب به بعد هیچی نخوری و صبح حداقل دو ساعت از خوابت بگذره برای آزمایش

بله ۱۲ ساعت ناشتا باشی قرص تیروئید ام صبحش نخوری بعد ازمایش میتونی بخوری

بله قرص هم نخور بعد بیا قرص و بخور

بله عزیزم

نه نیازی نیست من چند وقت پیش دادم گفت نیازی نیست

عزیزم تیروئید ربطی به ناشتا بودن نداره
بعد ناهارم میتونی بری حتی

اره ناشتا باش

اره باید ۱۰ ساعت قبلش ناشتا باشی دوساعت قبل از ازمایش بیدار باشی

آره فک کنم چون من چندهفته پیش دادم ناشنا بودم

سوال های مرتبط

مامان شومبول‌طلا👼🏻 مامان شومبول‌طلا👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری