دارم کم میارم از این رفلاکس لعنتی😭

۱ پاسخ

منم همینجور اسهالم گرفته تازه ویروسه نمیدونم چیه خودمم داشتم، نه صبح میخوابه نه شب یه سره غر میزنه به هیچی نمیرسم فقط تو بغلمه روانی شدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی