۳ پاسخ

من تجربه بخیه ندارم ولی حلقه خیلی راحت بود خون یا خونریزی و رد بخیه اینا هم ندیدم فقط یه حلقه سفید بود
بچمم فقط برا آمپول بی حسیش گریه کرد بعدش گریه نکرد اومدیم خونه هم استامینوفن ۴ ساعتی دادم اذیت نکرد ولی ادرار اول بچه اذیته

حلقه میگن راحت تره

من میگم بخیه بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی