۴ پاسخ

منم گاهی اوقات همینجوری میشم

هیچ کار استراحت درد زیر دل که دیگه تو حاملگی طبیعیه گل قشنگم

وای من دیروز اینجوری بودم فکر میکردم بچه اومده پایین. گرفتم خوابیدم صبح بیدار شدم خوب شدم😂

اگر درد پریودی نیس عضلانیه رحم داره جا باز میکنه استراحت کن بهتر میشی

سوال های مرتبط