چرا آزمایش قند من انگار آب قند بود 😂😂

۸ پاسخ

برای من پرتقالی بود مثل قرص جوشان پرتقالی ولی به شدت شیرییییین من حالت تحوو نگرفتم اصلا ولی مزه شم خوشم نیومد بخاطر شیرینی زیادش دلمو میزد

برای منم اب قند داد بی شعور😂

نیم کیلو شکرو میریزن تو قوطی میگن سر بکش😐🦦

والا برای منم خوشمزه بود

سلام خانوما هزینش چقدره شد

خودشون بهمون میدن یا باید بگیریم خودمون

ازمن مزه شربت پرتقال شیرین میداد

من امروز رفتم پرتقالی بود ولی بشدت شیرین بود حالت تهوع گرفتم😩

سوال های مرتبط

مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی