مامانا بی اشتهایی تو هفته ی من طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم تو هفته ى شما بى اشتها بودم دكترم گفت خوب نيست بايد دوبرابر قبل بخورى بهم گفت پودر ليدى ميل يا ترومام بگير بخور
خيلى تاثير داشت رو اشتهام

اره من از آخرای ۲۹ هفته ذیگه به هیچی میل ندارم به زور میخورم بچه وزن بگیره

منم مثل شمام مثل قبل اشتها ندارم بزور میخورم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۰ ماهگی
مامان مامان کایان مامان مامان کایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری