۳ پاسخ

فداتشم تو خونه دماسنج بزار حتما. تب سنج هم برای نینیت بزار . نگران نباش عزیزم . تب و لرزت شاید مال زایمانه منم تا ۵۰ روزگی تب و لرز داشتم

راستی شما از سزارین راضی بودین؟؟اتاق عمل سوزن بیحسی خیلی درد داره؟؟من پس فردا عمل دارم دارم از استرس سکته میکنم خیییلی میترسم

عزیزم تاپیکاتو خوندم چرا اینقدر نگرانی نهایت یکم تب میکنه دکتر استامینوفن بهش میده اگه شیر خودتو میخوره خودت دوا سرماخوردگی دم‌کن بخور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آریسا و سانیار مامان آریسا و سانیار ۵ ماهگی