۴ پاسخ

۱۷ شهریور اصلا خوب نیست
امام حسین برو

ماما همراه گرفتی

۱۷ شهریور عالیه خیلی خوبه خیلی تمیزه و پرسنل خیلی عالی داره من برای آن اس تی رفته بودم تو زایشگاهش

من خودم میخام ۱۷ شهریور برم.تجربه ندارم فقط شنیدم خوبه ☹️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی