۴ پاسخ

اتفاقا منم ایندفعه که گرفتم نارنجی بود همیشه زرد بود

مال من زرده با طعم موز

من که هر دفع میگیرم زرده ی نفر دیگه هم دیدم پرسیده بود چرا نارنجی شده شاید جدیدا دیگه میخوان نارنجی بزنن

اره منم این دفعع چرا زرد شده😐

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۶ ماهگی
مامان سوگند🐣 مامان سوگند🐣 ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓 مامان توت فرنگیم🍓 ۱۱ ماهگی