ببخشید بچه ها اگه روزی یه بار بریم دسشویی ینی یبوست داریم؟

۴ پاسخ

منم دوروز یا یک روز یه بار میرم یعنی یبوست دارم😫🤔

عزیزم اصلش اینه به ازای هر وعده غذا دفع داشته باشی به غیر این میشه یبوست

نه دیگه
همه روژی یه بار میرن دیگه

یبوست یعنی اینکه چند روزی نتونی بری دستشویی

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری