خانوما عب نداره پیتزا بخورم

۱۰ پاسخ

من ماه های اول زیاد خوردم

بخور نوش جونت هرچیزی در حد متوسط هیچ ایرادی نداره

سوسیس کالباس خونگی تهیه کن خودت تو خونه پیتزا درست کن

نه عزیزم بخور نوش جان ولی زیاد رویی نکن

خودتون تو خونه درست کنید من‌پیتزاهام عالیه درست میکنم همسرم‌میگه صد برابر بیرون خوشمزه تر

من میخورم عزیزم البته خودم درست میکنم پیتزای گوشت

اگ میتونی خودت درست کن
اگ نمیتونی مرغ و قارچ یا گوشت بگیر، سوسیس نگیر مضرره

من اویل بارداری نمیخوردم ولی الان میخورم

من چند بار خوردم پیتزای استیک.
سوسیس کالباس نخوردم.

منم. دلم رفته میخام
خودمم همین سوالو دارم عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری