سلام خانوما عب نداره کرانچی تند بخورم ؟

۸ پاسخ

منم هوس کردم خوردم خیلی چسبید ولی چون تندی معدرو تحریک می‌کنه همرو بالا آوردم🫠

یکم بخور. طعم تندی بچه رو اذیت میکنه

تند ضرر داره ولی یکی دوتا نه

وای من اویل بارداری انقدر خوردم

من یبار خوردم تو بارداری خیلی چسبید کلا چیز خوبی نیست درحد رفع هوس بخور یکی دوبار ایرادی نداره

چرا مشکل داشته باشه؟واسه تندیش؟نه مشکلی نداره اگه سوزش معده نداری

من دیروز خوردم ، البته کم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی