خانما من قنددارم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

ن نداری

نه عزیزم عالی هستی

نه عزیزم نداری اما یکم کنترل کن بالاتر نره

نه نداری
یه کوچولو شیرینی جاتت و کم کن الان 87
برای بارداری نود به بالا رو میگن بالاس

قند ناشتات که خوبه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی