خانماکیاشش هفته صداقلب جنین شنیدن توسونو

۷ پاسخ

خانمهای اهوازی دکتر کبری شجاعی دکتر خوبیه من یبار 4ماه پیش سقط داشتم یان

من طبق اخرین پریودی ۷ هفته و ۴ روز بودم سونو قلب رفتم ۶ هفته ۴ روز بود صدای قلبشم شنیدیم سونو واژینال انجام داد

از ضربان قلبش نگفت ک چیه

من ۶ هفته و ۳ روز

من بارداری قبلیم ۵ هفته شنیدم تازه تشکیل شده بود صداش مثل خودش خیلی کوچیک بود😍

۶هفته و ۴روز بودم

من

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان یه حبه قند مامان یه حبه قند هفته هفتم بارداری
مامان توت‌فرنگی 🍓 مامان توت‌فرنگی 🍓 هفته نهم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد