۸ پاسخ

انشاالله زودتر خوب بشه عزیزم میدونم خیلی سخته بچتو با اون چشم بند توی دستگاه ببینی
منم از الان استرسشو دارم😭

عزیزم🫂
ان شاالله بزودی رفع میشه و بسلامتی میاد خونه🤲🌸❤️

چرا دستگاه نبردی خونه

منم دخترم با زردی نزدیک بیست بستری شد نترس خوب میشه 🙂🙂بیمارستان باشه بهتره قربونت

سخته اینروزا ولی میگذره.زردیش بالا بود خیلی

الهی بگردمش الهی زودی خوب بشه کوچولوی عزیزم 🥺

اولش چندد بود
نگران نباش خوب میشه

عزیزم ان شالله زودتر خوب میشه
بچه منم زردی داشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد