دوستان دارم میرم انومالی چیزشیرین بخورم یانه

۹ پاسخ

دنبالت هم ببر

یه لیوان چای نبات بخور بهتر از آبیموه اس

اره بستنی بخر تو مغازه بخور بهتر از هرچیزی بچه تا ۳۵دقیقه بیداره

همونجا بخور

دکتر سونو به من گفت حتما نباید چیز شیرین باشه گفت میلت به هرچی میره همونو بخور حتی اگه چیز ترش دوسداری میتونی بخوری

من دکترم گفت لازم نیس فقد اب بخور

رانی پرتغال بخور

۲۲ هفته داری میری انومالی ؟🤔

آره حتما بخور حتما

سوال های مرتبط