سلام خانوما چه راه حلی برای یبوست دارین؟☹️

۹ پاسخ

زیتون کاهو

برو دکتر بهت دارو میدا

فقط برو دکتر دارو امن بارداری میده راحت میشی

من یبوستم خیلییی شدید بود دکتر مگنی میلک داد بهم

آب خیلییییی بخور

خاکشیر رو با آب گرم درست کن بخور

روغن زیتون و ابلیمو روی سالاد

انجیل و شیر

انجیر خشک رو از شب قبل خیس کن صبح ناشتا میل کن

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان گل دخترام❤️ مامان گل دخترام❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری