منم دکتر شربت منیزیوم هیدروکسید داده خیلی خوبه
دکترم ب من شربت منیزیوم داد خیلی خوبه
دکتر من یه شربت داد یه قرص به دکترت بگو حتما دارو و ملین بده
زرد الو شیر الوبخارا انجیر خشک...اینارو بخور
عزیزم زرد الو با آلو بخور یا آلوچه
یا از عطاری آلو خشک بگیر خییس کن بخور
در کنارش مایعات بخور شربت خاکشیر
پیاده روی هم بکن
منم س روز شکمم کار نکرد داشتم میمردم همینکارا کردم خوب شدم
سلام خانوما اینایی ک هفتشون بالاست سونوی تشکیل قلب از چند هفتس دیگه؟!
و اینکه درد های زیر شکم و زیر کمر مثل پریودی البته گاهی مواقع طبیعیه؟!
آب زیاد بخور
انجیر هم خیس کن با آبش بخور
من سبزیجات هم میخورم یکم بهتر میشم
برای یبوست ۳تا انجیر خشک رو توی آب جوش خیس کنید از شب تا صبح باشه .ناشتا نیم ساعت قبل صبحانه بخورین
من دکتر بهم گفت عالی بود خوب شدم
منم این درد هارو داشتم هم خودم هم دکتر فکر میکردیم یبوست هست ولی سونو ان تی دادم فهمیدن هماتوم هست
آلو بخارا_انجیر _آلو_روغن زیتون با سالاد از اینا بخور خوب میشی
تامیتونی سبزیجات بخور
زيتون
تحرک
مویز برای من خوب عمل میکنه
بنظرم بهترین چیز زرد آلو هست
حالا من همش اسهال دارم . قبلا همیشه طبع یبوست داشتم الان اینجوری شدم
کمپوت گلابی عالیه
آلو بخارا
کاهو با یه قاشق روغن زیتون قاطی کنید بخورید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.