کاپوچینو خوبه من بعضی شبا می‌خورم

۸ پاسخ

نه عزیزم خوب نیست ، کافئین بالایی داره در کل قهوه و مشتقاتش توی بارداری هرچقدر کمتر خورده بشن یا اگر خورده نشه خیلی بهتره خب طبیعتا، هم قند بالایی داره هم حتی اگر قند نداشته باشی کافئین بالایی داره ، ولی اگر خیلی دوست داری کم بخور در حد رفع هوس

من نمی‌خورم کلا همون به چایی بسنده کردم تا زایمان

صبح بهتره بخوری

هرچیزی رو کم بخوری مشکلی نداره گلم

نه خوب نیست اصلا منم خیلی دوس دارم ولی نمیخورم بهشم فکر نمیکنم 😬

وایی تازگیا خوردم انقد حالم بد شد😂😂😂منم خیلی دوس دارم

کم بخور اشکالی نداره

نه منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی
مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی